منتديات مدينة الاحلام

فيس بوك مدينة الاحلام twitter RSS 

 
 

 

 

معجبو مدينة الاحلام علي الفيس بوك

  #1  
قديم 13 - 07 - 2010, 01:06
الصورة الرمزية ناردين
ناردين غير متصل
..:: سفيرة مصر ::..
 


ناردين is on a distinguished road
افتراضي منعا للأحراج بلااااش تدخلو يا اولاد..ههههههه










البحث والتدقبق ثبت أن البنت أحسن من الولد :

للأحراج بلااااش تدخلو اولاد..هههههههللأحراج بلااااش تدخلو اولاد..هههههههللأحراج بلااااش تدخلو اولاد..ههههههه



للأحراج بلااااش تدخلو اولاد..هههههههللأحراج بلااااش تدخلو اولاد..ههههههه

1. البنت بتتكلم براحتها فى التليفون وأبوها أو جوزها هو أللى بيدفع الفاتورة فى الأخر..



2. البنت مش ملزمة تجهز نفسها أبوها أو البيه (خطيبها) هم أللى هايدفعوا دم قلبهم..


3. مفيش حد بيبص على بدلة العريس كله بيبص على فستان العروسة..


4. لو واحدة عملت مخالفة وعيطت شوية للظابط هايعديها لو راجل هاياخد على دماغه..


5. لو واحدة ماأدتش قرايبها عيدية مش هايقولوا عليها بخيلة ... هايقولوا أصل العيب على جوزها..


6. لو واحدة أتأخرت على المحاضرة ممكن الدكاترة يدخلوها لو ولد هايقولوا روح يابابا كمل نوم برة فى الشمس..


7. لو حصل زعل بين البنت وباباها مش هايطردها برة البيت ...وهى بس يادوب تعيط شوية وبابا هايروح يصالحها علطول .... أما الولد فايدوب يلحق مكان ينام فيه جنب البواب...

للأحراج بلااااش تدخلو اولاد..هههههههللأحراج بلااااش تدخلو اولاد..ههههههه

8. دلع البنات:
ياختى قميلة ( سنتين)
ياعسولة ( 5 سنين )
ياعروسة ( 12 سنة)
ياقمر ( 18 سنة)
يا هانم ( 40 سنة )
يا أم العيال ( 50 سنة )
يا ست الكل ( 60 سنة )

دلع الولاد :
انت ياد ( 10 سنين )
انت ياشحط بقيت طول الباب ( 18 سنة )
يارا جل ( 40 سنة )
ياعم الحاج (50 سنة)
ياراجل يا عجوز مناخيرك أد الكوز(60 سنه)

للأحراج بلااااش تدخلو اولاد..ههههههه
ومازالت الحرب مستمررررررررة
نعم للسحاااااااالى ولا للفئران (التماسيح)



lkuh ggHpvh[ fghhhha j]og, dh h,gh]>>iiiiiii

 
 
 
 
 





رد مع اقتباس
قديم 13 - 07 - 2010, 02:32   رقم المشاركة : [2]
..:: مراقب سابق ::..
الصورة الرمزية ابن اليمن
 

ابن اليمن is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى ابن اليمن إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى ابن اليمن
افتراضي رد: منعا للأحراج بلااااش تدخلو يا اولاد..ههههههه

1. البنت بتتكلم براحتها فى التليفون وأبوها أو جوزها هو أللى بيدفع الفاتورة فى الأخر..
ماهي تعتبر كائن معال
ولو ما فيش فيران ما عمرها مسكت سماعه الفضل يعود لنا ههع


2. البنت مش ملزمة تجهز نفسها أبوها أو البيه (خطيبها) هم أللى هايدفعوا دم قلبهم..

ان دل على شئ فأنما يدل على ان وجودها متساوي مع عدمها
3. مفيش حد بيبص على بدلة العريس كله بيبص على فستان العروسة..
اه بس الزواحف في نهايه العرس
شفتوه حلو
انيق وما تستاهلوش
وحرام يتجوز واحده زيها
مين فيكم تنكر؟


4. لو واحدة عملت مخالفة وعيطت شوية للظابط هايعديها لو راجل هاياخد على دماغه..

الرفق بالحيوان واجب هههههههههه

5. لو واحدة ماأدتش قرايبها عيدية مش هايقولوا عليها بخيلة ... هايقولوا أصل العيب على جوزها..
لانها كائن لا يستحق ان يحاسب ههههه


6. لو واحدة أتأخرت على المحاضرة ممكن الدكاترة يدخلوها لو ولد هايقولوا روح يابابا كمل نوم برة فى الشمس..
ما هو احنا نعتبر عمود المسؤليه ولو بازت الفئران تنتهي البلد

7. لو حصل زعل بين البنت وباباها مش هايطردها برة البيت ...وهى بس يادوب تعيط شوية وبابا هايروح يصالحها علطول .... أما الولد فايدوب يلحق مكان ينام فيه جنب البواب...
ما النا لك انها بتكون كانها في زريبه ما حد يحاسبها لانها كائن ناقص ههههههه


8. دلع البنات:
ياختى قميلة ( سنتين) ضفدعه
ياعسولة ( 5 سنين ) جراده
ياعروسة ( 12 سنة) حربايه
ياقمر ( 18 سنة) الله يستر علينا من الضياع
يا هانم ( 40 سنة ) ما عليكم الا تحطو حرف الباء في بدايه الكلمه كله جاهز هههه
يا أم العيال ( 50 سنة ) جريمه وما حد بيطيقها ههه
يا ست الكل ( 60 سنة ) انشاء الله اخر دقايق تعدي على خير بلاش يحسبوها علينا انسان

دلع الولاد :
انت ياد ( 10 سنين ) يافديت الرجوله
انت ياشحط بقيت طول الباب ( 18 سنة ) راجل وما فيش منكــ
يارا جل ( 40 سنة ) حزت على اللقب كاملاً
ياعم الحاج (50 سنة) لا هذي فيها شويه غلط هه
ياراجل يا عجوز مناخيرك أد الكوز(60 سنه) الله ياخذك لو وصلت لهنا خخخ


ومازالت الحرب مستمررررررررة
نعم التماسيح ولا للزواحف (للسحاااااااالى)


ابن اليمن غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 13 - 07 - 2010, 14:01   رقم المشاركة : [3]
سفير سوريا
الصورة الرمزية محمد السوري
 

محمد السوري is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل ICQ إلى محمد السوري إرسال رسالة عبر مراسل AIM إلى محمد السوري إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى محمد السوري إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى محمد السوري
افتراضي رد: منعا للأحراج بلااااش تدخلو يا اولاد..ههههههه

ههههههههههههه
كنت بدي رد بس حبيبي
ابن اليمن كفا ووفا
انتو بدون الرجال ما تسون شي
ومتل ما بيقول المثل (الرجال بالبيت رحمة احسن من عشرة عالشجرة)
مشكورة ناردين
لا لسحالي


محمد السوري غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 15 - 07 - 2010, 05:25   رقم المشاركة : [4]
Super Moderator
 

DreamsCity is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى DreamsCity
افتراضي رد: منعا للأحراج بلااااش تدخلو يا اولاد..ههههههه

هههههههه

البنت اخذت الكثير و الاولاد ياحسره عليهم


DreamsCity غير متصل   رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

أدوات الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة



الساعة الآن 11:15.

    Powered by vBulletin Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd
ترقية وتطوير: مجموعة الدعم العربى
  

SEO by vBSEO